OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1st line support
Beskrivning
Till vår kund söker vi flera 1’st line support till ett IT leveransteam som arbetar med slutkunds driftsmiljöer.
Vi söker dig som är:
Serviceinriktad och kommunikativ.
En fördel om du är nyfiken och vill lära dig nytt samt är noggrann och håller tider.
Blir du stimulerad av ett högt tempo och att ha många bollar i luften är det en fördel.
Jobbeskrivning:
Svara i telefon, mail, chatt och lösa ärenden.
Lösa ärenden och i vissa fall eskalera och skicka vidare till 2’nd Line Support.
Kompetenskrav:
Tidigare erfarenhet av support; SLA, Ärendehanteringssystem, Service Desk och ITIL
Personlighet: Jordnära, flexibel, engagerad, gillar kundkontakt, gillar att prata i telefon, ska kunna föra sig och veta vad man inte säger till kund
Meriterande kompetens:
MS Server
Exchange
SQL
Citrix
Erfarenhet av annat serviceyrke
Startdatum: Snarast
Plats: Centrala Stockholm
Språk: Svenska, Engelska och Danska. Flytande både i skrift och tal.
Arbetstid: 100%
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39