1st line support

1st line support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Vi söker en 1st line support till vår samarbetspartner inom automotive i Sisjön!

Som person ska du vara serviceminded, tycka det är spännande och intressant med IT, men framför allt att du stortrivs med att prata med kunder och brinner för att hjälpa dem i sin vardag. Struktur och noggrannhet är en självklarhet för dig liksom att kunna ha flera bollar i luften samtidigt.  

Språkmässigt är svenska och engelska ett krav. Vi ställer inga krav på formell IT-utbildning utan letar efter den rätta personligheten för tjänsten. Vi söker dig som vill arbeta från kontoret i Sisjön.

I tjänsten kommer du supportera användarna både via telefon och ärendehanteringssystem. Du ingår i ett Frontline team som dagligen har nära kontakt med backoffice, systemadmin och drift för att så snabbt och effektivt som möjligt kunna hjälpa användarna. Organisationen arbetar i en Windowsbaserad IT miljö med Azure, Office 365 och Remote/RDS-app, samt i en mängd branschrelaterade system. 

Arbetstider/skift som varierar veckovis:
- 08-17, 06:30-15 och 09:30-18.

Sista ansökningsdatum 2023-11-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
1st line support


Kvalifikationer
Minst +6 månaders arbetserfarenhet av IT-support / teknisk support där du supporterat via telefon och ärendehanteringssystem.
Meriterande om du har arbetserfarenhet av Active Directory och M365.
För att du ska trivas i rollen som Frontlinemedarbetare tror vi att du brinner för att vilja lösa problem för de användare som antingen ringer in eller skickar ärenden via ärendehanteringssystem.
Du har ett genuint intresse av att vilja hjälpa både kollegor och användare till att göra ett bra jobb och för att nå uppsatta mål.
Strukturer och noggrannhet är en självklarhet för dig liksom att kunna ha flera bollar i luften samtidigt. 
Språkmässigt är svenska och engelska ett krav och franska i tal och skrift starkt meriterande.
Vi ställer inga krav på formell IT-utbildning utan letar efter den rätta personligheten för tjänsten.


Erfarenhet
Minst +6 månaders arbetserfarenhet av IT-support.

Om företaget
 Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2023
  • Ansök senast: 11 november 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024