1st line support och servicedesk

Arbetsbeskrivning

Xpeedio Support Solutions är ett tjänsteföretag inom IT/Telecom-sektorn med inriktning på teknisk support och närliggande tjänster och produkter som installation, drift, konsulting, kvalitetssäkring och helpdesksystem.Företaget har över 70 medarbetare och arbetar med support till mer än 1500 applikationer och installationer över hela världen.Xpeedio ingår i Basset Group som är en del av ?Our Group?.Där ingår även börsnoterade företag som Tele2, MTG, Metro, Kinnevik, Invik, Transcom och många fler.Läs mer om oss på www.xpeedio.se. Arbetsuppgifter Du kommer att ingå i en arbetsgrupp om 6 personer ute hos kund, som supportar 200 användare i Europa.Jobbet går ut på att vara en resurs i first line support samt att färdigställa/ ersätta arbetsplats till nyanställda eller ersätta med nya datorer.Arbetsplatsen är förlagd till centrala Karlskrona.Bakgrund Du har relevant eftergymnasial utbildning och minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Kanske har du jobbat i kundtjänst innan och vill nu fortsätta med service desk och support?Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av processutveckling.Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är social, serviceminded, strukturerad, stresstålig och snabb.Som person är du ansvarskännande, initiativrik och har lätt att arbeta både självständigt och i grupp. Övrigt Tjänsten avser en deltidsanställning (provanställning 6 mån) med fast månadslön.Tillträde efter överenskommelse, dock senast i slutet av juli.endast ansökan via e-mail) Besök gärna vår hemsida och läs mer om oss på www.xpeedio.se

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Lotta Andersen Sbrzesny
08-5626 7620 070-710 7920

Sammanfattning

Besöksadress

Lugnets Allé 1
Stockholm

Postadress

Lugnets Allé 1
Stockholm, 12030

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024