1st-linesupporttekniker till servicedesk, kvällar och helger

1st-linesupporttekniker till servicedesk, kvällar och helger

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort IT-intresse, positiv och gillar att hjälpa folk? Då söker vi dig till tjänsten som 1st-linesupporttekniker till vår kund. Urval sker löpande så skicka din ansökan redan.
Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning där du kommer att vara anställd av Envoke Talent och arbeta som konsult hos vår kund under en inledande period med god chans till överrekrytering.
Arbetsuppgifter:
Som 1st-linesupporttekniker kommer du hjälpa företagets kunder med olika typer av IT-ärenden främst via chatt och telefon samt en del frågor som kommer in via mail, exempel på IT-ärenden kan vara felsökning av mjuk- och hårdvara. Du kommer att dokumentera alla ärenden där all dokumentation skrivs på engelska i deras interna system. Under din första tid kommer du få upplärning av en mer senior kollega där du kommer få vara med och lyssna och se hur det fungerar samt få upplärning i alla system.
Din profil:
För att trivas i rollen söker vi dig som är serviceinriktad och hjälpsam. Du är bra på att kommunicera med olika typer av människor både via telefon och via chatt/mail. Vidare söker vi dig som är positiv och flexibel samt stort intresse för att utvecklas och lära dig mer.
Gymnasieutbildning inom IT.
Stort IT-intresse.
God datorvana.
Svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande:
Erfarenhet av 1st-linesupport.

Mer om tjänsten: 
Start: omgående eller enligt överenskommelse.
Omfattning: Timanställning.
Arbetstid: Vardagar 17-22, lördagar 11-18, söndagar 11-22.
Placering: Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Envoke Talent AB KISTA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 22 april 2020

Postadress

Kista Entré
KISTA, 16440

Liknande jobb


15 maj 2024

15 maj 2024

SUPPORTTEKNIKER

15 maj 2024