1st och 2nd Line support

Arbetsbeskrivning

Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Hos Xllnc Advise är kollegor, stämning och teamkänsla minst lika viktigt som spännande arbetsuppgifter. Våra medarbetare tycker om struktur och tydlighet men vill även vara med och påverka, vilket gör att vi prioriterar en tydlig struktur och stor plats för eget ansvar och frihet. Här är varje enskild individ involverad, delaktig och oerhört viktig för företagets utveckling. Det tycker vi är självklara ingredienser för att kunna stå bakom företagets värderingar och känna sig stolta över sin arbetsplats.

Vill du bli en av oss? Nu har du möjligheten då vi just nu söker en servicedeskmedarbetare inom 1st och 2nd Line Support.  Trivs du i en utåtriktad roll där du får hjälpa kunder och användare med tekniska problem?

Du kommer bland annat att


• Agera både 1st Line och 2nd Line support för användare
• Ge support på hård och mjukvara
• Utföra installationer av nya enheter
• Felsökning på hård och mjukvara
• Ge allmän IT-support till användare

Vi söker dig som har relevant utbildningsbakgrund och erfarenhet inom IT-support, och du har under det senaste året arbetat i en servicedesk och är van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem. Du är bekväm i Windowsplattformen och har minimum ITIL V3. Som person är du social, serviceminded och har en väl utvecklad pedagogisk och analytisk förmåga för att möta kunder på bästa sätt.  Vidare är du stresstålig, metodisk och noggrann och problemlösning är något du brinner för.

I den här processen kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Skicka därför in din ansökan redan idag.

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.

 


Hos oss på Xllnc Advise får du goda utvecklingsmöjligheter både i din yrkesroll och på det personliga planet. Vi arbetar med många olika slags kunder vilket gör att du får möjlighet till varierande och spännande uppdrag. Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning med en fast månadslön vilket gör att du kan fokusera på ditt uppdrag utan att vara orolig över framtiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 18 februari 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024