2complete söker administratörer till stort Telekomföretag

Arbetsbeskrivning

Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara administration kring avveckling- och överlåtelse av teknikutrustning. Du har daglig kontakt ut mot kund, där du snabbt och effektivt behöver lösa problem och samtidigt ge ett bra kundbemötande. En del av det administrativa arbetet kommer också innefatta registrering av avtal samt fakturahantering.



Din profil
Du har ca. två års erfarenhet av administrativt arbete. Du är självgående, och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat med administrativa uppgifter på ett telekomföretag är det meriterande.

Vi söker dig som är ansvarsfull, flexibel och prestigelös. Ditt servicetänk och din kommunikativa förmåga är väl utvecklade. Du har lätt för att anpassa dig till en ny arbetsmiljö och din sociala förmåga är mycket användbar då rollen innebär många kontakter, såväl internt som externt. Är du dessutom drivande, har god initiativförmåga och gillar att arbeta i grupp för att nå gemensamma mål har du stora möjligheter att lyckas som administratör hos vår kund.

Detta är en bemanning vilket betyder att du är anställd hos 2Complete, men arbetar hos vår kund.

Passar detta in på dig? Ansök redan idag, då vi arbetar löpande med urval.




Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2 Complete Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 12 juni 2013

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024