OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JobQuest behöver en erfaren tekniker till 2 linjens support till kund i Stockholm!
I dina arbetsuppgifter ingår att utgöra användarstöd i 2 linjens support, hantera ärenden via kundens ärendehanteringssystem, ta fram manualer och agera som IT-stöd för verksamheten.
Arbetstiden är heltid.
Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund.
Kompetens/erfarenhet:
- Du tidigare erfarenhet av helpdesk/2 linjens support
- Som person är du noggrann och ansvarstagande
- Du tycker att samarbete är viktigt och är generös med att dela med dig av din kunskap
- Du är nyfiken, kreativ och gillar att ta initiativ inom ramen för gruppens mål
- Du arbetar strukturerat, är analytisk och har god prioriteringsförmåga
- Du kommunicerar flytande på svenska och har mycket goda kunskaper av engelska
- Erfarenhet av att hantera incidenter och förfrågningar
- Erfarenhet av att analysera och lösa incidenter
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.
Din ansökan ska innehålla cv på engelska och ett personligt brev på svenska, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten).
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Asko Kyyränmäki
Kirsi Andersson
JobQuest
Therés Rydell
Sarah Emanuelsson
Fredrik Hagelin
Marjut Adalberth
Tobias Erhardt
Quest Consulting