OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Company🌎
Bisnis Partner Group startades under 2011. Med moderna och skräddarsydda lösningar för kunder kan de erbjuda tids- och kostnadseffektiva lösningar till företag. Bisnis hjälper sina kunder att förbättra processerna kring ökad försäljning och att på automatiska sätt få tillgång till leads för säljorganisationen. Storleksmässigt är Bisnis än så länge ett mindre bolag, med det tillkommer en stark familjeanda! Häng på tidigt och lägg dina avanceringsförutsättningar inom bolaget direkt.
Bisnis är i expansionsfas och söker en senior ny säljare till deras nya tjänst Bisnisfinder ! Vill du vara med och växa i ett spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt i karriär och lön? Nu erbjuder Bisnis en chans för dig att arbeta i en trivsam och utvecklande miljö med härliga kollegor. Idag samarbetar Bisnis med några av Sveriges ledande organisationer som uppdragsgivare.
Tjänst & Produkt🌎
Som Account Manager kommer du jobba med Bisnis senaste produkt "Bisnisfinder", en revolutionerade AI-tjänst som automatiserar och effektiviserar prospektering och nykundsarbetet. Bisnisfinder är en beprövad tjänst som på kort tid har snabbt kommit igång och fått extremt bra feedback från kund.
Du kommer vara med och bygga affärsområdet Bisnisfinder samt bygga en kundstock där du arbetar både varma och kalla kunder. Till hjälp har du en mötesbokare som arbetar med dina prospekts. Du själv går ut och "close:ar". Du kommer ansvara för hela affären, från start till sign av kund och även självklart se till att bibehålla en god relation med kund.
Vi vill att du...🌎
Har erfarenhet av försäljning mot företag
Trivs med att arbeta i högt tempo och drivs av resultat
Är representativ och redo för mycket och varierande kundmöten samt talar och skriver Engelska.
Stort plus om du har en bakgrund inom olika säljplattformar
Är självgående
Dokumenterade framgångsrika säljresultat är alltid meriterande
Vad ingår i tjänsten?🌎
Bred kunskap inom näringslivet och djup förståelse för olika verksamhetsstrategier
Möjlighet till att snabbt utvecklas och avancera inom företaget
Sälj- och flertal andra branschutbildningar.
En rolig arbetsplats med stark laganda!
Fast lön + provisionssystem
Ansökan
Intervjuer sker löpande, vid intresse så skicka in ditt CV och personligt brev så återkopplar vi snarast! Extra plus vid videoansökan 😊
Lön & Förmåner
Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Lön: Fast lön + provision. Tillträde: Februari 2020. Kontakt: Sofia Areskoug Göthe (https://www.linkedin.com/in/sofia-areskoug-g%C3%B6the-5513313b/)
OM SWEDGROUP BEMANNING & REKRYTERING:
Swedgroup är ett rekrytering- och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Sökord: Sälj, Fältsäljare, Account Manager, försäljning, B2B, försäljare, Sales Agent, Stockholm, Sales Executive, AC, Sales Developer, Affärsutvecklare
Kontaktpersoner på detta företaget
Amjed Altimimi
076 044 41 14
Dennis Persson
0734231460
Roselene Gomes
0736782152
Rosalie Roobol
0761013772
Etoile Gabrail
0739909609
Sofia Areskoug Göthe
Niclas Friberg
0762499492
Forat Altimimi
0760682152
Cecilia Cali
Melina Marcus
0735259603