Account Manager

Arbetsbeskrivning

Efter ett bra år, som dessutom blivit uppmärksammat i media, spänner vi bågen ytterligare. För att fortsätta växa vill vi vara en attraktiv arbetsgivare för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande, eget ansvar och du får dessutom en av branschens bästa utbildningar.

Vi söker nu en Account Manager som vill vara med och lyfta vårt huvudkontor i Stockholm till nya höjder.

En typisk vecka på ServiceFinder:

Du bokar och genomför möten med små och medelstora tjänsteföretag i Stockholm med omnejd. Syftet är att marknadsföra och sälja in vår smarta tjänst. Genom olika verktyg, visar du hur företagen kan använda tjänsten och på så sätt får sin verksamhet att utvecklas och växa.

I rollen som Account Manager så kommer du att agera som rådgivare så att kunderna finner förtroende och känner sig bekväma med dig och ServiceFinder. Du kommer att ha tillgång till en egen tjänstebil och förväntas vara ute på kundbesök tre dagar i veckan. Övrig tid befinner du dig på vårt kontor för mötesbokning och planering för kommande vecka.

Som Account Manager hos oss arbetar du självständigt och älskar att göra affärer. Vi förväntar oss att du gillar ett högt tempo och att nå dina uppsatta mål. Receptet på framgång ligger i kommunikationen med kunden, och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift. Både på svenska och engelska.

Vem söker vi?

Som person är du mål- och resultatinriktad och inspireras av att prestera. Du är ödmjuk inför uppgiften, prestigelös samt har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Vi ser gärna att du har en hög energinivå och gillar att ta egna initiativ och bidra med nya idéer. Du är trygg och beslutsmässig i din arbetsroll och även om du arbetar självständigt så ska du samtidigt fungera väl i vårt team.

Vi lägger stor vikt vid din personliga profil men tycker extra mycket om dig som tidigare har arbetat med sälj på telefon, i butik eller annan typ av uppsökande försäljning. Även arbete inom kundservice ses som meriterande.

B-Körkort är ett krav.

Vi på ServiceFinder erbjuder:

Professionell coachning och utbildning inom försäljning av vår produkt.

En chans att få jobba med toppresterande kollegor.

Stora utvecklingsmöjligheter på både ServiceFinder och inom Schibsted-koncernen.

Obegränsade inkomstmöjligheter. Din lön är ett resultat av hur bra du presterar.

Tjänstebil, samt arbetstelefon och dator.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar ServiceFinder med Talent

Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV, personligt brev och gärna foto.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Nina Grundström
0708955982

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT & PARTNER AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 mars 2017

Besöksadress

SVEAVÄGEN 21 7TR
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7644
STOCKHOLM, 10394

Liknande jobb


Säljare till OSG Gruppen!

Säljare till OSG Gruppen!

28 maj 2024