Account Manager AllTele Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

ConnectingSweden har sedan oktober 2013 arbetat med AllTele som är Sveriges största alternativa helhetsleverantör av kommunikationstjänster.

Som ett steg i detta samarbete söker vi nu efter de individer som kan hjälpa oss att tillsammans sätta en ny standard för kundservice i branschen.

Vi påbörjar ett nytt unikt koncept i vår strävan efter att erbjuda våra kunder den allra bästa, personliga servicen på marknaden. Det finns inget viktigare än våra kunder och genom att erbjuda en personlig kontakt, en account manager, erbjuder vi nu både snabbare, bättre och smidigare kundservice.

Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av kundservice eller teknisk support inom telekom/IT och som brinner för att ge kunden förstklassig service. Som account manager bygger du upp din egen kundportfölj bland våra befintliga kunder och har stora utvecklingsmöjligheter med chans till att tjäna riktigt bra. Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom telekombranschen och som vill göra allt för dina kunder!

Vi erbjuder dig:

- en av branschens bästa fasta löner
- extra bonussystem, baserat på resultat
- löpande utbildning med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager
- att vara med och utveckla ett helt nytt koncept inom privat kundservice
- duktiga och engagerade arbetskamrater

Dina primära uppgifter är att hjälpa våra kunder med frågor och lösningar på de vanligare tekniska problem som kan uppstå, samt att ta emot beställningar och sälja in våra tjänster och produkter till både nya och befintliga kunder.

I första hand arbetar du med inkommande kontakter där telefonen är ditt främsta redskap. Vi tror att du

- är en duktig säljare
- har minst 3 års erfarenhet av kundservice, gärna inom telekom
- är en skicklig kommunikatör, och är helt flytande på svenska i både tal och skrift
- har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov
- arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor
- kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten
- har positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt
- besitter goda datakunskaper
- är intresserad av teknik i allmänhet och telekom i synnerhet
- har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Din framtid på ConnectingSweden tillsammans med AllTele:

AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer. Vi måste därför vara bäst både för våra medarbetare och för våra kunder.

Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba hos ossär spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka, och du måste trivas i en organisation med högt tempo och höga krav. Samtidigt gillar vi att ha kul tillsammans, och samlas gärna på en AW eller drar i väg ett gäng till gymmet på lunchen.

____________________________________________________________________________

AllTele har sedan starten 2002 varit en utmanare på den svenska telekommarknaden och är idag en ledande helhetsleverantör med ambitionen att leverera stabila och högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser, både på privat- och företagsmarknaden.

Mottot är att kunden alltid ska vara i fokus. Vår idé handlar om att vara nära kunden för att kunna ge en mer personlig upplevelse i kontakten med oss

Vi levererar kompletta lösningar för hem- och mobiltelefoni, bredband via fiber, telejack och det mobila nätet samt både kabel- och IP-TV.

AllTele är börsnoterat på Nasdaq OMX och omsätter ca 1 miljard SEK. 

____________________________________________________________________________

Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

ConnectingSwedens motto är: ”Alla ska göra en bra affär”.

Vårt koncept bygger på att uppdragsgivare, företaget, slutkunden och du som anställd ska göra en bra affär och vinna på kontakten med oss.

Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande miljö i fantastiska lokaler med utsikt över Öresund. Vår målsättning är att erbjuda alla våra anställda ett jobb med bra grundlön och utvecklingsmöjligheter.

Kvalité i allt vi gör är väldigt viktigt för oss. Vi förväntar oss att alla våra medarbetare vill vara med och arbeta för att vara en del av att skapa Världsklasstandard inom callcenterbranschen.

Vi är såklart med i Sveriges callcenterförening ”Kontakta” som tillsammans med SWEDMA sätter etiska regler för alla företag i branschen.
Vi har kollektivavtal som skapar trygghet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Lumnie Gashi
0406227500
Rekryteringsansvarig Sophia Nilson
040-6227500
Sophia Nilson Rekryteringsansvarig
040-622 75 00
Nina Szendrei
040-6227500
Nina Szendrei
0406227500 (växel)
Nina Szendrei
040-6227500 (växel)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ConnectingSweden AB MALMÖ
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast + rörligt
  • 100%. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning
  • Publicerat: 30 mars 2015

Besöksadress

CARLSGATAN 12 A. Våning 13
MALMÖ

Postadress

None
MALMÖ, 21120

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024