OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till ServiceFinder
- Sveriges ledande tjänsteförmedling.
Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsgivare för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö.
Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar och vi erbjuder personlig utveckling och avancemang.
Efter en lyckad Kick-off i Miami tar vi nya tag och uttökar vår säljorganisation i Stockholm med två stycken Account Managers som vill vara med och stärka relationerna till våra befintliga kunder.
Om Företaget
ServiceFinder startades 2006 med visionen om att göra det snabbt, enkelt och tryggt för Svenska folket att hitta rätt tjänsteföretag.
Vi finns representerade på fyra orter i landet: Stockholm, Helsingborg, Göteborg och Örebro och har hittills hjälpt över 500 000 konsumenter att hitta ett tjänsteföretag.
Vi tillhör en av Nordens största mediekoncerner, Schibsted, och ingår därmed i samma familj som bl.a. Blocket.se, Aftonbladet, Lendo, Prisjakt, Let´s deal och många fler.
Vad gör man på jobbet?
Utöver säljrollen så agerar man rådgivare för våra kunder så att de, med ServiceFinder som verktyg, kan utveckla sin verksamhet och växa.
Därför behöver du ha förmågan att lyssna och vara kreativ för att få företagen att förstå hur de kan nå sina mål med hjälp av ServiceFinder.
Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person då vi ser våra medarbetare som vår största tillgång och viktigaste framgångsfaktor.
Som Account Mangager arbetar du med att stärka relationer och utöka våra kunders engagemang i ServiceFinder. Du berarbetar små och medelstora tjänsteföretag i hela landet. Med telefonen som verktyg presenterar du lösningar som är anpassade för varje enskild kund. Då våra tjänster utvecklas konstant och valmöjligheterna för kunden blir allt fler så blir det också viktigare att kunna presentera "rätt" produkt för "rätt" kund. Du ansvarar för hela affären. Från inital kontakt till avtal.
Tjänsten är perfekt för dig som vill bygga en karriär och motiveras av vara
delaktigt i dina kunders långsiktiga utveckling.
Vem söker vi?
Som person är du mål-och resultatinriktad och du inspireras av att prestera.
Du är snabblärd och lösningsorienterad.
Du är ödmjuk inför uppgiften, prestigelös samt har god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Du är initiativrik och har hög energi. Du är förtroendeingivande och har en väl utveckalad känsla för när det är dags för att gå på avslut och när du behöver ha tålamod.
Du är trygg och beslutsmässig och samtidigt som du är självständig så är du en stark teamplayer.
Vi tycker om dig som:
Är resultatfokuserad
Har en hög arbetsmoral
Är en Peoples-person, alltså bra i sociala sammanhang
Är en Teamplayer
Har idrottat
Har minst 2 års erfarenhet av företagsförsäljning.
Vi tycker extra mycket om dig som har jobbat med:
Sälj på telefon, i butik eller face to face
Winback
Kundservice
Arbetstider
Måndag fredag 08.00 - 17.00
Lön
Fast lön + rörlig
Kontaktperson
Fredrik Lyth
Rekryteringsansvarig
0763 066 671
fredrik.lyth@servicefinder.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Mine Alghazi
0735155598
Mine Alghazi
Mine Alghazi
0735155598
Aleksandar Goga
0761700700
Pierre Katmerian
070 400 4001
Michael Johansson
Fredrik Lyth
0735-15 55 98
Robin Edenfjäll
Hawal Kareem
Victor Welin