ACCOUNT MANAGER BEMANNING

ACCOUNT MANAGER BEMANNING

Arbetsbeskrivning

Vill du ingå i ett team där ambitionsnivån är hög och viljan att utvecklas både enskilt och tillsammans är stark. Är du självdrivande med högt engagemang och positivt mindset? Då kommer du passa in i vårt växande team på bemanning.

Vad ingår i rollen som Säljare hos oss?

I denna rollen kommer du tillsammans med försäljningschefen sälja vinnande bemanningslösningar. Du kommer få en gedigen upplärning i säljprocessen och hur du uppnår bästa resultat. Som säljare hos oss kommer du spela en viktig nyckelroll där du ansvarar över din egen vardag i samband med dina kollegor. Vi på bemanning arbetar tätt tillsammans genom att stötta och pusha varandra framåt. Här ser vi lika seriöst på våra arbetsuppgifter som att ha högt i tak och trivas på arbetsplatsen.

Du kommer vara anställd inom området Facility Management som baseras på affärsidén att erbjuda allt inom kontorslösningar. På grund av detta blir det oftast täta samarbeten mellan dina kollegor som både stärker gemenskap och affären.

Vi sitter i stora lokaler i öppet landskap där du kan integrera med dina arbetskamrater oavsett område på avdelningen. Här kan du läsa mer om oss och vad vi erbjuder: https://lnkd.in/etkfCwt

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har:

Erfarenhet inom försäljning

Körkort och bil

Är det här du?

Office Management präglas av gemenskap, respekt och engagemang. Här trivs du som alltid vill framåt, som tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet samt brinner för affärer. Det ingår ett stort eget ansvar och att vara självdrivande. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass. Att knyta nya kontakter och skapa starka relationer är något som motiverar dig. Det allra viktigaste är att du som person sprider positiv energi och är engagerad i både dina kollegor och arbetsuppgifter.

Vem är jag som ledare?

Jag heter Tobias Johansson och är Nordic Product Manager för vår bemanningsavdelning. Jag brinner för affärer och att få andra att leverera. Anser att det är viktigt att sina medarbetare är nöjda med sin vardag för att få ut max av sin kapacitet. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är mod och eget ansvar. Jag ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.

Vad erbjuder vi?

I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Hos oss så kommer du få vara med och bidra till vår framgångsresa inom Facility Management. Vi är en avdelning med högt i tak och som gärna har kul tillsammans. Vi jobbar med en fast lön+ provision. I övrigt erbjuder vi bland annat säljtävlingar, interna & externa utbildningar, kontinuerlig träning, utveckling och ett coachande ledarskap av närvarande ledare. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.

Office Management ägs av Nalka Invest och omsätter 1320 MSEK. Tack vare våra 8000 kunder och 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden.

Låter det som det skulle passa dig?

Vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi kommer träffa kandidater löpande. Välkommen med just din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 25 juli 2020

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


15 maj 2024