Account Manager för KRYs läkare

Arbetsbeskrivning

Var med och påverka framtidens sjukvård!

KRY är en digital hälso-tjänst som gör det möjligt för patienter att träffa läkare via videosamtal och få hjälp med besvär som inte kräver fysisk undersökning. Vi som arbetar på KRY vill bygga en mer jämlik och tillgänglig vård genom att flytta konsultationer online och tillhandahålla en tjänst som ger patienten bästa möjliga vårdupplevelse. Vi har över hundratusentals nöjda användare och idag arbetar över hundra läkare från vår plattform.

Vi letar nu efter att anställa en key account manager, en s.k Medical Doctor Operation Manager (MDO), som tycker om att möta människor, bygga relationer samt brinner för att ge god service.

Rollbeskrivning

Som MDO fungerar du som kontaktperson för läkarna som arbetar på KRY. Du är en nyckelperson för läkarna i tjänsten och därmed också KRYs ansikte ut mot våra medarbetare inom vården. Inom ramen för rollen ingår att säkerställa att patientbehovet kan täckas av aktiva läkare i tjänsten vid varje given tidpunkt. Du skall bygga professionellt nära relationer till läkarna och se till att schemaläggning och annan administration fungerar smidigt.

Du kommer utgöra en central del i vårt fantastiska staffingteam med bas på vårt kontor i centrala Stockholm och rapportera till Head of Staffing.



Din profil

För att passa i denna roll ser vi att du är en strukturerad och självgående person som alltid strävar efter att tillhandahålla god service med hög kvalitet. Du arbetar strukturerat och drivs av att arbeta med människor och frodas av att arbeta i en snabbt föränderlig miljö. Du är en person som tar ansvar för ditt arbete, har hög personlig integritet och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs, även om det inte direkt ligger inom ramen för just ditt arbetsområde.

Vi letar efter dig som:

- Är serviceminded och tycker om att arbeta utvecklingsinriktat mot tydliga målsättningar
- Är positiv och lösningsorienterad
- Är flexibel i sitt arbetssätt och gillar snabbt tempo
- Är tålmodig, lyssnar aktivt och kommunicerar effektivt
- Har en hög social kompetens och trivs med att arbeta i nära samarbete med kollegor
- Stimuleras av att arbeta med digitala verktyg
- Pratar flytande svenska

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan här! Vid frågor vänligen kontakta Joachim Hafstad, joakim.hafstad@kry.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Niemi

Sara Bergström

Joachim Hafstad

Magdalena Karlsson

Tobias Niemi

Jesper Enander
+46702254352
Jens Arvidsson

Johanna Nilsson
0722378728
Anna Fredrixon

Linnea Grind
0730292659

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KRY
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 30 december 2017

Besöksadress

Kungsgatan 55, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 55
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024