Account Manager till Let’s deal i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Letsdeal.se är marknadsledande på deals i Skandinavien inom produkter, upplevelser, nöjen och evenemang. Dagligen nås över 1,5 miljon medlemmar i Sverige och Norge av våra deals.

Letsdeal.se har funnits sedan mars 2010. Bolaget omsatte 2014 130 Mkr samt 39 Mkr i rörelseresultat. Vi har huvudkontor i Göteborg och försäljningskontor på ytterligare fem stycken orter i Sverige. I dagsläget är vi ca 100 personer som arbetar i Sverige och Norge. Vi står för Teamwork, Innovation, Glädje, Energi och Resultat, något som gjort vår företagskultur till en stor framgångsfaktor. Bakom bolaget står Schibsted Media Group och ett gäng duktiga entreprenörer. Let's deal fick utmärkelsen årets säljorganisation 2014 inom Schibsted-koncernen. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en affärsinriktad Account Manager till Göteborg!

Om tjänsten som Account Manager hos Let’s deal
Som Account Manager kommer du att utgå från vårt Huvudkontor och ansvara för att bearbeta nya och befintliga partners i Göteborg. Du kommer att ingå i ett drivet och fokuserat säljteam, där din uppgift är att skapa samarbeten med nya partners inom restaurangbranschen. Du ansvarar själv för hela säljprocessen, från prospektering och mötesbokning till offert, förhandling, avslut och uppföljning.

Rollen som Account Manager hos Let’s deal innebär mycket social kontakt och relationsbyggande. Att kontakta partners, nya som befintliga, via telefon och i fysiska möten kommer vara en naturlig del av din vardag. Som Account Manager ingår du i ett fokuserat och drivet säljteam vilket innebär nära och effektivt samarbete mellan dig och dina kollegor.

Vi söker dig som...
...med positiv inställning och härlig energi arbetar resultatinriktat och med stort engagemang för att nå ditt teams mål! Du är innovativ, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt med frihet under ansvar. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs att du är strukturerad, organiserad och har ett gott sinne för planering och prioritering.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning med goda resultat som följd samt har arbetat med relationsbaserad försäljning över telefon och i fysiska möten. Det är meriterande om du har bakgrund från restaurangbranschen i centrala Göteborg, vilket bidrar till att du har ett personligt och affärsmässigt nätverk i staden. Vi ser positivt på om du har eftergymnasial utbildning inom försäljning, media, marknad eller liknande. Utöver detta har du mycket goda kunskaper i Microsoft Officepaket och hanterar såväl engelska som svenska obehindrat i både tal som skrift och på affärsnivå.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Let’s deal AB.

Vad Let’s deal erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjligheten att vara med och utveckla ett av Sveriges snabbast växande digitala bolag med siktet inställt på Europa! Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och en rörlig del som baseras på dina försäljningsresultat. Läs mer om vad som händer på Let’s deal här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + rörlig del
KONTAKT: Talent Manager Jacob Borre, jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-04-12

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt!

Employer branding är den osynliga kraft som styr vart dagens talanger söker sig. Oddwork hjälper företag över hela Sverige att kommunicera den kultur, de möjligheter och de äventyr som finns inom just deras egna unika världar!

Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i vår värld!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 mars 2017

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


15 maj 2024

Account Manager

14 maj 2024

6 maj 2024