Account Manager till spännande tjänst i Malmö

Arbetsbeskrivning


OFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material som t.ex. skrivartoner, papper, städ- och hygienmaterial. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Vår målsättning är att erbjuda våra kunder en smidig kostnadsbesparing genom att kunna leverera ett brett sortiment, till bästa pris och med bästa service oavsett om våra kunder behöver miljövänliga toners, rosa pingisbollar med sin logga på eller kollegieblock.

Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en driven Account Manager!

 

Arbetsbeskrivning
Hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen från att du bokar dina egna möten, genomför kundbesök, gör kalkyler för kostnadsbesparingar åt kunden, offererar, kommer till avslut och tar hand om och utvecklar dina kunder. Du kommer både att arbeta med nykundsbearbetning och med utveckling av befintlig kundstock. På Office Management arbetar vi alltid med långsiktiga affärer vilket medför att relationsbyggande blir en stor del av ditt arbete.

 

Personbeskrivning
Vi söker nu dig som har något eller några års erfarenhet från försäljning, gärna mot företag och som känner att det är dags att ta steget vidare till/ alternativt som vill fortsätta utvecklas som Account Manager och arbeta med långsiktiga relationer. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och behärskar Office-paketet väl.

För att lyckas behöver du precis som dina kolleger vara öppen, driven och ha ett brinnande engagemang i ditt arbete. Du trivs med att arbeta mot tydliga mål och du strävar efter att utvecklas som människa och i din yrkesroll. På Office Management är tempot högt och det händer ständigt saker, därför är det viktigt att du trivs i en föränderlig och snabb miljö.

För denna tjänst är körkort och tillgång till bil en förutsättning. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

 

Vi erbjuder
Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en mycket solid och växande koncern. OFFICE Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och rak kommunikation.

I rollen som Account Manager kommer du att erbjudas ett utmanande och utvecklande arbete och goda möjligheter att påverka din egen roll. Du blir mycket synlig i företaget.

Vi är en arbetsgivare som investerar mycket i utbildning och utveckling, vi har kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, tjänstetelefon, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag, Rikslunchkort och Sveriges härligaste gäng!

 

Är du vårt nästa tillskott i OM-familjen? Ansök då redan idag!

Vi tillämpar löpande urval i våra rekryteringsprocesser och tar därför gärna emot din ansökan snarast. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Andrea Brönnegård, HR Business Partner på 08-734 30 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mari Larsson
08-734 30 00
Therese Wessman
08-734 30 00
Johanna Wiberg
23207
Andrea Brönnegård

Sammanfattning

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


TopWork söker säljare!

TopWork söker säljare!

31 maj 2024