OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter
I din roll som Account Manager På TeliaSonera kommer du att bearbeta både nya- och befintliga kunder där du kommer att ansvara för att driva hela säljprocessen. Ditt största fokus kommer vara att vårda och utveckla de kunder du är ansvarig över ca:150 st.
Som Account Manager på TeliaSonera jobbar du långsiktigt och med hjälp av att skräddarsy bästa möjliga lösning skapar du ett värde för dina kunder. Du erbjuder hela Telias både produkt -och tjänsteportfölj och arbetar mot SME-segmentet. I rollen ingår en hel del administrativa arbetsuppgifter och därför ställs det stora krav på att du är noggrann och duktig på att strukturera. Du kommer att vara en del av ett starkt team med bra gemenskap, god laganda och där alla strävar åt samma håll.
Din Profil
Vi söker dig som:
Har gymnasiekompetens Gärna har någon form av eftergymnasial utbildning
Arbetat med B2B-försäljning i minst 2 år
Tar eget ansvar över både kunder och att planera upp ditt vardagliga arbete
Har god strukturkänsla och är noggrann
Övrigt
Vi tror att du har gedigen erfarenhet som Account Manager, fältsäljare eller nykundssäljare och är duktig kommunikativt för att få fram ditt budskap och skapa förtroende. Du har god förståelse för IT/Teknik/Telefoni och förstår på så sätt kundens behov. Detta är ett tillfälle att arbeta i en kund- och säljorienterad miljö där all energi riktas mot att ska goda relationer och utveckla kunder.
Erbjudande
Här erbjuds chansen att bli en del av ett starkt team med god gemenskap, stark laganda och strävan åt samma håll! Kontoret är beläget i toppmoderna lokaler i Mall of Scandinavia. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget för rätt person, så ta chansen att arbeta på ett av Sveriges största bolag inom sin bransch
Kontaktpersoner på detta företaget
Jessica Wängelin
Li Westman
Hellen Isayas
Anders Blichfeld
Li Westman
Jacqueline Hamilton
Anna Ceder
073-3167296
Viktor Hernborg
Jacqueline Hamilton
Dan Wikström