Account managers / säljare till expansivt företag i Spanien

Arbetsbeskrivning

Vår Kund

Digi Publishing AS är ett norskt företag med olika lösningar för digitala medier. De är snabbt växande inom framför allt sociala medier, inom utveckling och försäljning av publiceringsapplikationer för företag på Facebook.

Digi Publishing flyttar sin försäljningavdelning till Albir, som ligger på Spaniens solkust. De söker nu två engagerade Account Managers som vill vara med och bidra till att fortsätta göra företaget framgångsrikt. Starten är i mitten av augusti och kommer inledas med en veckas utbildning, för att lära känna företaget och bli bekväm i arbetsrollen.


Dina arbetsuppgifter

Tjänsten innebär att sälja in verksamheten per telefon, samt att organisera och samla in material för publicering på olika sidor på Facebook. Du kommer att arbeta från Spanien mot den svenska marknaden.

Digi Publishing erbjuder:

- Säljutbildning
- Löpande coachning, med fokus på yrkesmässig och personlig utveckling
- Goda karriärmöjligheter
- Ett energiskt och socialt arbete, med högt i tak.
- Alla praktiska arrangemang för att kunna arbeta på kontoret i Spanien. Såsom boende, arbetstillstånd, hälsokort etc.









Arbetstider

Heltid: måndag- fredag, 8.00 - 16.00

Krav

Vi söker personer som har minst 1-2 års erfarenhet av telefonförsäljning, gärna B2B. Det är meriterande om du kan dokumentera goda resultat i ditt tidigare säljarbete. Vi ser att du har stark tävlingsinstinkt, är resultatinriktad och kreativ. Du har även förmåga att kunna jobba strukturerat och trivs i att arbeta i grupp.

Meriterande

Du bör ha god förståelse och användarkunskap om pc som verktyg, att få jobba med framtidens produkt inom sociala medier ser du självklart som en spännande och rolig utmaning!


Tillsättning

Intervjuer sker löpande, med tillsättning omgående. Välkommen att söka redan idag!



Om Jobzone Sverige AB

Jobzone är det lokala bemanningsföretaget som jobbar nära dig med personaluthyrning och rekrytering. Alla våra 50 kontor i Sverige och Norge drivs av engagerade egna företagare på den lokala marknaden. Vår vision är att skapa framgång för individer och organisationer och ända sedan starten 2002 har vårt mål varit att vara bemanningsbranschens attraktivaste arbetsgivare. På några orter i Sverige (bland annat Stockholm, Uppsala, Västerås och Eskilstuna) drivs vår verksamhet av det helägda dotterbolaget ADAPTUS Bemanning AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannice Kovacs

Katarina Nevenius
070-1678514
Henrik Stäveby Hägglund

Gustav Runeborg

Alexander Weman

Sandra Dolfén

Affan Masood

Platschef Saeid Mohammady
076-1888449
Saeid Mohammady
070-7788848
Fredrik Ljungar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADAPTUS Bemanning AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 30 juli 2014

Besöksadress

12177 Johanneshov/Globen City
None

Postadress

Arenavägen 47, 6tr
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


25 april 2024

Innesäljare utbildning

15 april 2024