OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Nu söker vi omgående en Back Office/Administratör för uppdrag hos kund Arbetsuppgifter Du kommer att avlasta Client Coordinators med listor i Excel och SAP.Vidare kommer du att arbeta med vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter, exempelvis fakturering. Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat i en administrativ roll.Erfarenhet från spedition och frakt anses mycket meriterande.Har du även tidigare erfarenhet av arbete i SAP är det ett plus. Personliga egenskaper Som person är du noggrann, strukturerad, pålitlig och inte rädd för att fråga när det behövs.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag.Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i Adecco Sweden och får möjligheten att arbeta via olika uppdrag som matchar och ökar din kompetens.Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Välkommen att söka!