OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas och utveckla NSR Assistans AB tillsammans med oss?
Verksamhetsområdet för personer med funktionsnedsättning i NSR Assistans AB finner sig i en utvecklingsfas där vi jobbar med ständiga förbättringar för att utveckla både kvalité och effektivitet i vår verksamhet. Som administratör är du en viktig person för att förverkliga dessa principer både i det planerande och praktiska arbetet. Personlig assistans är till för personer med funktionsnedsättning som bor i eget ordinärt boende och har behov av omfattande stöd för att klara de grundläggande behoven. Stödet erhålls genom att en personlig assistent finns som stöd i brukarens hem. Verksamheten bedrivs utifrån lagen om stöd till vissa funktionshindrade, LSS.
ARBETSUPPGIFTER
I uppdraget som administratör samarbetar du med ansvariga chefer för verksamheten för att säkerställa att verksamheterna uppfyller de krav och mål som gäller enligt lagar, föreskrifter och beslut inom området.