OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.
Vill du arbeta i en varierad, administrativ och serviceinriktad roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då är det här tjänsten för dig! Vi söker nya positiva kundserviceagenter till vårt härliga Office Depot-team. Office Depot säljer kontorsmaterial till olika företag.
Som kundservicemedarbetare på Office Depot erbjuder du kunderna support genom inkommande samtal och mail. Du kommer hantera ärenden gällande produkter, priser och leveranstider samt besvara frågor som rör reklamationer, returer, kreditärenden med mera. Rollen omfattar även orderhantering, utredning, uppföljning och merförsäljning.
Vi ser att du som söker trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning.
Vi söker dig som har:
• Tidigare erfarenhet av servicebranschen
• God kommunikativ förmåga
• God förmåga att hantera flera kundkanaler parallellt
• Tycker om administrativt arbete
• God datorvana, vi arbetar i M3
• Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Vid denna rekrytering tar vi stor hänsyn till dina personliga egenskaper.
Tjänsten omfattar heltid och vi arbetar kontorstider. Tjänsten startar med utbildning i november.
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet. Vi erbjuder utbildningar, friskvårdsbidrag och massagebidrag. Vi följer kollektivavtal.
Låter tjänsten intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Vi genomför urval och intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström