Administration, säljsupport, orderhantering

Arbetsbeskrivning

Kunden är ett internationellt företag och arbetsplatsen är i centrala Stockholm.Detta är ett konsultuppdrag som beräknas pågå ca 6 månader och kan leda till anställning hos kunden. Din uppgift blir att arbeta med administration och uppföljning samt support till fältsäljarna.Sammanlagt har företaget ca 50 fältsäljare. Arbetet innebär att medverka till att säljarna har välfyllda bilar med rätt produkter, lägga order och göra underlag till beställningar och även kontrollera att varorna inventeras samt göra stickkontroller av lager.Vidare kommer du även att arbeta mot Finance avdelningen med månadsvisa kostnadsuppföljningar och sammanställning av olika underlag och statistik.Även viss hantering av returer. Denna tjänst är ny i företaget och vi ser därför även att du tycker om att dokumentera och utveckla rutiner. För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du är van vid att arbeta med många kontakter internt.Du är bestämd och pedagogisk samt har ett ekonomiskt sinne. Du har kanske erfarenhet inom t ex kundreskontra med påminnelsehantering, administration, säljstöd eller ekonomiarbete. Som person är du utåtriktad, har sinne för siffror, ordningssam, auktoritär, bestämd och social.Har du arbetat i olika CRM system är det en merit. Engelska är ett krav. Det är ett krav att du kan påbörja anställningen i december. Märk din ansökan "Direct Sales Administrator".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 november 2010
  • Ansök senast: 15 december 2010

Liknande jobb


SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

15 maj 2024

22 maj 2024

Säljare

21 maj 2024