Administration & support till Swedbank i Stockholm

Administration & support till Swedbank i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Administration är det något som intresserar dig? då har vi rollen för dig hos Swedbank!

Är du service minded och gillar att arbeta administrativt. Då ska du fortsätta läsa. Swedbank Autoplan söker nu en administratör till deras team i Sundbyberg. Detta är en roll för dig som gillar administration och ekonomi som vill utvecklas vidare i en dynamisk och spännande organisation. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och pågår till sista mars, Urval sker löpande så ansök redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Swedbank AutoPlan erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige. Som administratör kommer du att ha en viktig och betydelsefull roll hos en av Sveriges storbanker.

Du blir en del av ett tight och ödmjukt team på 3 personer. I den här rollen jobbar man 100% på plats från fina kontorslokaler i centrala Sundbyberg. 

Dina arbetsuppgifter

Som administratör på Swedbank AutoPlan kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:

• Betala inkommande skatter, dröjsmålsränta m.m. ( manuell betalning av fakturor, där vi inväntar kontrakt uppstart)
• Uppföljning av manuella betalningar (där man kontrollerar att kontrakten är startade och sedan placera och lägga rader på bilarna
• Utreda och hantering av värdeavier
• Utreda och placera inkomna inbetalningar på bilarna
• Skicka påminnelse till våra kunder på obetalda fakturor

Värt att veta

Du kommer arbeta som konsult på TNG. Givetvis omfattas du av anställningstrygghet genom bland annat kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
Konsultuppdraget är på heltid med start så snart som möjligt och pågår till 31 mars 2024 med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. 

Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).

Våra förväntningar

För rollen söker vi dig som:

• gymnasieutbildning inom ekonomi eller liknande
• har god datorvana
• talar svenska & engelska obehindrat 

Som person är du ödmjuk och flexibel. Du gillar att komma med egna idéer och är en stor vän av ordning och struktur. Du trivs med att vara självgående och är den typen av person som får saker och ting att hända. Vi tror också att du drivs av möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2023
  • Ansök senast: 13 december 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Business Developer

Business Developer

31 oktober 2024

Business Development Associate

Business Development Associate

30 oktober 2024

30 oktober 2024