Administrationsansvarig

Arbetsbeskrivning

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden.

Till vintern beräknas vårt nya varuhus öppna i Södertälje. Inför detta söker vi nu en organiserad och serviceinriktad person till tjänsten som Administrationsansvarig.

 

Rollbeskrivning:

Vi söker en Administrationsansvarig som kommer att ansvara för varuhusets övergripande personal och administrativa frågor. Du kommer att ansvara för personalplanering, lönehantering, schemaläggning, introduktion och rehabiliteringsutredningar. Utöver det kommer du även behöva vara uppdaterad kring kollektivavtalet och ser därmed till att lagar och avtal efterföljs. I dina arbetsuppgifter kommer det även ingå kontanthantering, administrering av företagskunder samt fakturering och pengaredovisning. Tillsammans med Kundserviceansvarig kommer du även ansvara för organisationen och bemanningen i Kundservice, Kassa och Air Show Café.

Tjänsten medför en nyckelroll där du ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen.

 

 

Kvalifikationer:


Du är en person som jobbat inom detaljhandeln i 2-3 år och har ledarskapserfarenhet på 1-2 år. För att axla denna roll ska du ha arbetat med personalfrågor tidigare och ha kunskaper kring handels kollektivavtal samt vana av att arbeta i någon form av personalplaneringssystem, gärna i TILTid. Fakturering, pengaredovisning samt kontanthantering är heller inget nytt för dig. Konsumentköplagen har du kunskaper kring, har du sedan även kunskaper gällande livsmedelshygien är det ett plus.

Som person är du lösningsfokuserad och en utpräglad servicemänniska som alltid sätter kunden i första led oavsett om det är en extern eller intern kund. Du gillar ett högt arbetstempo och trivs att arbeta med människor. I din roll är du flexibel för att kunna tillmötesgå eventuella nya eller tillfälliga arbetsuppgifter.

Vi ser gärna att du har kompetens/intresse inom några av våra produktområden och att du delar Biltemas värderingar, Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.

Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!

 

Arbetsplats/placering: Södertälje

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, heltid

Lön:Enligt överenskommelse

Arbetstider: Varierar över veckan. Jour vissa helger och kvällar förekommer i denna tjänst.

Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi 010-490 15 35

Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.

Urval kommer att ske löpande, därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan omgående.

Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Södertälje utannonseras under hösten/vintern. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad ”Jobbagent”. När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.

Kontaktpersoner på detta företaget

Beata Vaszi
+46 10-490 15 35
Pamela Hammar
+46 72-996 33 91
Annika Bäcklin Freund
+46 72 996 33 91
Annika Bäcklin Freund

Daniel Gunduz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biltema Södertälje Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning
  • Publicerat: 26 juli 2013

Besöksadress

Genetaleden 12
None

Postadress

Garnisonsgatan 26, 2nd FL
Helsingborg, 25466

Liknande jobb


26 april 2024