Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Welin & Co är ett företag med spetskompetens inom ytbehandling av trä.
Vi representerar marknadsledande produkter som Osmo Hårdvaxolja, Timberex Träoljor, Welin Gammeldags Träsåpa & Trälut och Welin Klickstav. I vår produktportfölj ingår också utbildning.
Våra kunder är Färgfackhandeln - Byggfackhandel - Golventreprenörer - Grossister - Städgrossister - Storförbrukare och Industri.

En av våra medarbetare är delvis tjänstledig och vi söker därför en vikarierande medarbetare till vårt kontor i Åkersberga.

Tjänsten är deltid måndag till fredag 13.00 - 16.30
Arbetsuppgifter:

Du kommer att fungera som ett administrativt stöd och arbeta brett med det som behövs på ett litet kontor samt med enklare ekonomiadministration.
I arbetsuppgifterna igår att svar i telefon, registrering i vårt affärssystem Mamut samt även ansvara för diverse inköp. Du är även behjälplig med diverse andra vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
- Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom administration
- Goda IT-kunskaper
- Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska

Dina personliga egenskaper:

Som person är Du ansvarstagande och driven. Du är noggrann och strukturerad men samtidigt flexibel och självgående i ditt arbete.

Tjänsten kommer att tillsättas omgående och urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Welin & Co AB ÅKERSBERGA
  • 1 plats
  • Vikariat tom 2014-08-31
  • Publicerat: 20 augusti 2013

Besöksadress

Stenhagsvägen 45-47
None

Postadress

None
ÅKERSBERGA, 18433

Liknande jobb


Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

19 april 2024

19 april 2024