OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker
100 % vik.Administrativ assistent
Socialförvaltningen söker en vikarierande administrativ assistent, till området Personlig assistens.
Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att vara administrativt stöd åt områdeschef, avseende bl.a. personaladministration och ekonomi samt viss administration som omfattar brukarna i verksamheten.
Vi söker Dig
administratör som har en hög social kompetens.Erfarenhet och intresse av personaladministrativt arbete med inriktning på social verksamhet är meriterande.Du är flexibel och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter; du kan göra scheman, tillsätta vikarier, kunskap om avtal och anställningsformer m.m. Du har förmågan att arbeta självständigt samt planera och prioritera ditt arbete.
Tillträde 2008-01
Upplysningar
Monika Yllén - områdeschef personlig assistans 193 86
Fackliga företrädare nås via kommunens växel 190 00
Välkommen med Din ansökan
Ansökan skickas till:
Att: Monica Yllén
Socialförvaltningen, Hammaren, N.Kungsgatan 12, 642 37 Flen
Kontaktpersoner på detta företaget
Tf Enhetschef Anna Väst
0157-43 03 87
Specialistsocionom Elleonor Kjellström
0157-43 03 65
Områdeschef Monika Yllén
0157-43 07 50
Områdeschef Ann-Katrine Trybom
0157-43 12 85
Områdeschef Margot Henriksson
0157-43 07 80
Områdesassistent Gunilla Svensson
0157-43 07 81
Enhetschef Arbetsmarknads och missbruksenheten Mia Gustafsson
0157- 43 03 64
Rektor, vuxenutbildning Anna-Lena Karlsson
0157-43 09 11
Avdelningschef Jenny Eriksson
0157-43 03 91
Områdeschef Inger Qvarnström
0157-43 07 61