Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

MnO International AB importerar, distribuerar och marknadsför varumärken inom konfektionsbranschen. Vi söker nu en assistent till vår administrativa avdelning som skall göra allt ifrån att ha kontakt med kunder via telefon och mail till fakturering och hantering av ordrar och följesedlar. Administrationen är en avdelning bestående av ett fåtal personer som alla jobbar ihop som ett team. Detta innebär att man till stor del är beroende av varandra och det är därför viktigt att du kan både vara en del av ett team samt att du förstår vikten i att arbeta självständigt. Krav & meriter: Du ska ha goda kunskaper i Excel, kunna arbeta självständigt och i team samt hantera ett högt arbetstempo. Du ska vara en strukturerad person, som klarar av att ha flera ärenden på gång samtidigt. Du ska vara skicklig på att se "den stora bilden" och olika flöden på lång sikt, för att kunna förutse problem och samtidigt vara uppmärksam på detaljer. Du ska ha lätt för att ta till dig ny information och anpassa dig, då branschen är i konstant förändring. Grundkunskaper i bokföring ses som ett plus. Vi tar endast emot ansökan via e-post

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexandra Davis

HR/Office Manager Alexandra Davis

Louise Hertzman

Kristoffer Engdahl

Butikschef Moa Vikingsson

Butikschef Nathalie Sjöberg
0858791600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MNO International AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 februari 2008
  • Ansök senast: 28 februari 2008

Besöksadress

Textilgatan 43
None

Postadress

Textilgatan 43
Stockholm, 12030

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024