OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LetMeRepair är en ledande leverantör för After Sales Services (kundvård/Omvänd logistik/ Reparation) inom konsumentelektronikbranschen i Europa. Med mer än 800 anställda i 19 olika orter erbjuder vi en på det sättet unik one-stop-shopping lösning till våra kunder. Vår breda kundkrets inkluderar nästan alla marknadsledande elektroniska varumärken och återförsäljare.
LetMeRepair Nordic AB, som ligger i Uppsala, är LetMeRepairs center för all verksamhet i hela Skandinavien. För att stödja den fortsatta utvecklingen av vår bransch så letar vi efter en Administrativ chef.
Jobb profil / uppgifter:
*Hantering och kontrollering av hela den interna ekonomiprocessen samt outsourced bokföring
*Planering utav kassaföde och samordning av betalningskörningar
*Månadsrapportering och fakturering till avtalskunder (B2B)
*Hantering av alla HR relaterade ämnen
*Hantering och kontroll av befintliga leverantörer / identifiera alternativa leverantörer
*Identifiera potentiella områden for optimering, förbereda förslag, realisering?
*Hantera en assistent inom HR & finans teamet
*Vara disciplinär backup för VD:n
*Rapportera direkt till VD:n för Östeuropas och Nordens territorium
Våra förväntningar:
*Tidigare erfarenhet av en liknande jobbprofil
*Utbildning inom ekonomi, djupare kunskap inom HR & finans är att föredra
*Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö (kollegor, kunder och leverantörer)
*Erfarenhet av att leda ett team på minst 5 personer
*Flytande engelska i tal och skrift
*Pro-aktiv och entreprenöranda
*Kund- / lösningsorienterad och progmatiskt tänkande
*Flexibilitet och vid behov hands-on mentalitet
Startdatum: föredragningsvis 1 september 2015
Vi ger dig miljön för att utveckla och skapa, är du intresserad av att ansluta dig till vårt team? Vi ser fram emot att få din ansökan i elektronisk form via e-post till job@letmerepair.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linnea Andersson
Administrativ chef Sofia Uhrbom
073-787 57 23