Administrativ innesäljare till Atlas Copco i Sickla

Arbetsbeskrivning

Administrativ innesäljare till Atlas Copco i Sickla
Vill du arbeta med administration inom ett starkt internationellt företag ihop med ett glatt gäng? Tycker du om en arbetsplats med rak kommunikation, högt i tak och som ger goda utvecklingsmöjligheter? Då är tjänsten som Inside sales and administration på Atlas Copco Compressor AB rätt för dig! Vi söker nu en noggrann, driven och kundorienterad kandidat. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och för uppdrag i 6 månader (med möjlig förlängning eller övergång till Atlas Copco efter avslutat uppdrag).

Arbetsbeskrivning:
Här sitter du på huvudkontoret i Sickla. Lokalerna är såväl fina som trevliga och du sitter i ett öppet kontorslandskap med din närmaste kollega. I rollen arbetar du med administration av servicekontrakt i SAP. Uppgifterna består utav upplägg av nya kontrakt, revideringar, avslut och löpande avtalsfakturering. Arbetet innefattar även att stötta våra försäljningsingenjörer i varierat administrativt arbete.

• Registrering, stängning och revidering av avtal
• Förlänga, indexera och fakturera avtal
• Skapa budgetofferter på driftsäkerhetsavtal
• Utföra krediteringar
• Daglig hantering av masterdata
• Bearbetning av kunder via telefon vid tex kampanjer, försäljning och offerter.
Atlas Copco Compressor AB är det svenska försäljningsbolaget för tryckluftslösningar till kunder inom bl.a. pappers- och massa industri, verkstadsindustri, livsmedelstillverkning, läkemedelsindustri och sjukvård. Vi tillhandahåller kompletta lösningar där vi förser kunden med effektivt utnyttjande av sin tryckluftanläggning. Från första affärskontakt till färdig anläggning finns vi där för kunden med leverans av vårt kunnande inom såväl maskinutrustning som serviceprodukter. Atlas Copco Compressor är med sitt breda program av kvalitetsprodukter med hög tekniknivå, marknadsledande i Sverige och stora delar av världen. Läs mer på; www.atlascopco.com/sv-se



Kvalifikationer:
Vi ser att du som söker har minst gymnasieutbildning inom relevant område och några års arbetslivserfarenhet från en liknande befattning. Du har ett tekniskt intresse och en vana av att sätta dig in i olika IT- och affärssystem. Kunskaper inom SAP och MS Office är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska.

Som person drivs du av administrativt arbete, är noggrann, engagerad, strukturerad och kommunikativ. Du trivs med att arbeta under ett varierande arbetstempo och ditt synsätt karaktäriseras av en proaktivitet och flexibilitet med helhetssyn. Vidare uppskattar du att arbeta såväl självständigt som i grupp och du har en god förmåga att bygga relationer internt som externt. Vi välkomnar glatt vår nya medarbetare! positiv inställning och ljus syn på arbetet så kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-02-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist (marica.blomqvist@randstad.se)

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 januari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


22 april 2024

22 april 2024

22 april 2024

22 april 2024