Administrativ koordinator till BTS Group

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, med viss flexibilitet
Ort: Östermalm, Stockholm
Anställningsform: Direktrekrytering

VILKA ÄR BTS GROUP?

BTS är ett globalt konsultföretag med fokus på att genomföra förändringar för ledande internationella företag. Genom skräddarsydda affärssimuleringar och upplevelsebaserad inlärning hjälper BTS sina kunder med att utveckla affärsmannaskap, ledarskap och försäljning. Kulturen präglas av en entreprenöriell, dynamisk och positiv anda. Det är högt i tak, mycket frihet under ansvar och härliga arbetskollegor. BTS har 34 verksamma kontor på sex kontinenter med över 1000 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa och fräscha lokaler i på Östermalm med ett 30-tal medarbetare.

DIN ROLL:

I rollen som administrativ koordinator kommer du att ge omfattande administrativ stöttning inom rekrytering till medarbetare och chefer i övriga regioner. Du kommer att arbeta nära dina kollegor på BTS sex kontor inom Europaregionen: Stockholm, London, Portsmouth, Paris, Amsterdam och Köln. Du kommer vara en del av ett litet team, People Experiance-teamet, där du kommer att ha en central funktion.

VEM ÄR DU?

Du är en strukturerad och självständig person som har god förmåga prioritera ditt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du är en fena på administration och brinner för detaljarbete. Du är analytisk, noggrann, kommunikativ och har förmågan att arbete med flera saker samtidigt. Dessutom kan du arbeta mot deadlines, samt vara fokuserad på att leverera resultat.

Har tidigare arbetat administrativt

Har goda kunskaper i Officepaket och har lätt för att lära dig nya system

Kan uttrycka dig flytande i engelska i både tal och skrift, meriterande om du kan tyska och franska

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Om Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Tentamensvärd till tentamensservice- intermittent med timlön

30 april 2024

Huvudvärd till tentamensservice - intermittent med timlön

30 april 2024