Administrativ koordinator till Deloitte

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör som trivs allra bäst när det är mycket att göra och brukar få höra att du är den berömda "spindeln i nätet"? Skulle du samtidigt beskriva dig som en riktig siffernörd, med en naturlig fallenhet för att skapa struktur?

Nu har du en chans till drömjobbet i en snabbrörlig internationell miljö, hos en attraktiv arbetsgivare med härliga lokaler i centrala Göteborg.

Beskrivning av tjänsten

Som administratör på avdelningen Global Employer Services, blir du ett viktigt affärsstöd för Deloitte. Du arbetar nära verksamheten, med många kontaktytor både internt och med klienter, ofta i ett högt tempo.

Du kommer hantera varierande administrativa uppgifter, exempelvis:

• Hantering och registrering av nya uppdrag och klienter
• Ekonomiadministration såsom fakturering och leverantörsreskontra
• Utdrag och kontroller ur system/databaser, i samband med exempelvis tidrapportering och fakturering
• Planering av seminarier och sociala aktiviteter
• Övrigt administrativt stöd

Du ingår i gruppen Global Employer Services, en del av Deloittes skatteavdelning. Avdelningen erbjuder tjänster och rådgivning som stödjer företags processer för hantering av internationella personalförflyttningar. 

Här erbjuds du en trevlig arbetsplats med glada kollegor och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Du kommer att arbeta i ett spännande och utmanande affärsklimat där du får möjligheter till personlig utveckling.

Detta är en rekrytering som hanteras av TNG och där du blir anställd av Deloitte. Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Vem är du? 

Du som söker har minst två års erfarenhet från en administrativ roll, gärna med inslag av ekonomi och gärna i en internationell miljö. För dig faller det sig naturligt att även under tidspress hålla en hög servicenivå och skapa tydliga ramar och struktur i ditt arbete, vilket kommer vara viktigt då rollen innefattar en mängd olika arbetsuppgifter och kontaktytor.

En stor del av de administrativa uppgifterna är relaterade till ekonomi, såsom att göra utdrag ur ekonomisystem och kontrollera uppgifter, samt hantera fakturor. Vi ser därför att du är duktig på siffror och har ett intresse för ekonomi.

Då du kommer arbeta i ett globalt företag med mycket internationella kontakter behöver du kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Du har goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Word, Excel, PowerPoint och SharePoint. Att du generellt har god dator- och systemvana kommer vara viktigt för att trivas i rollen. 

Har du tidigare erfarenhet av systemet Maconomy ser vi det som extra meriterande.

Om TNG 

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser – dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och bidrar långsiktigt till en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och unika erbjudande och vi har växt snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.

Vi använder oss av screeningtester i våra rekryteringsprocesser. Läs mer här: https://www.tng.se/kompetens-och-personlighets-tester

Har du någon funktionsnedsättning som gör att du kan få svårigheter att genomföra testerna tex om du har dyslexi, ta kontakt med oss. Det finns tidsbegränsade inslag i testningen som kan göra att dyslektiker missgynnas och vi vill gärna hjälpa till att skapa de bästa förutsättningarna. Du får gärna ringa oss om du har övriga frågor eller funderingar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön / förmåner enl. ö.k.
  • Heltid Heltid / Tillsvidare
  • Publicerat: 24 augusti 2016

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024