Administrativ logistiktjänst till Autolounge i Kungsbacka

Administrativ logistiktjänst till Autolounge i Kungsbacka

Arbetsbeskrivning

Auto Lounge Kungsbacka är Skandinaviens största återförsäljare av Stellantis varumärken Fiat, Abarth, Alfa Romeo och Jeep, samt för Peugeot och Opel.
Vi söker nu ytterligare en medarbetare till vårt team om idag 20 personer för en ny tjänst inom logistik och administration för vår hyrbilsavdelning. Företaget ligger idag i centrala Kungsbacka men inom något år kommer bilhallen att ligga i vår nybyggda anläggning i Frillesås.
Vi söker dig med stort ansvarstagande, bra organisationsförmåga och som trivs med många kontaktytor. Du är bekväm med att självständigt fatta beslut och får saker att hända. Tjänsten innebär daglig kontakt både internt och externt, och du blir spindeln i nätet inom området hyrbilsleveranser.
Till viss del innebär tjänsten även praktiskt hantering med visst fysiskt arbete.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du behöver även ha god datorvana, främst inom Officepaketet. Vi kommer lägga stor vikt på personlig lämplighet.
Tjänsten är en heltidsstjänst på 40 timmar i veckan, med arbetstid 8-17. Vi erbjuder friskvårdsbidrag. Vi ser gärna tillträde snarast möjligt.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ekonomiansvarig Sofi Blücher på 0300-430 400 eller mail sofi@autolounge.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag 30 september.
Vi tar emot CV och personligt brev per mail till sofi@autolounge.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Auto Lounge Kungsbacka AB KUNGSBACKA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Postadress

VARBERGSVÄGEN 28
KUNGSBACKA, 43442

Liknande jobb


31 maj 2024