Administrativ medarbetare gärna med erfarenhet av leasing

Arbetsbeskrivning

Vi söker personal till vårt fina kontor i centrala Malmö.
Har du erfarenhet som t.ex account manager, inköp- avtalsansvarig eller kundservice/administration så kan det vara dig vi söker.
Tjänsten är i viss mån formbar utifrån den vi väljer att anställa, men i stora drag så kommer tjänsten att innebära att arbeta i ett mindre team och vara involverad i de olika delarna som det innebär att administrera våra kunders tjänstebilsflottor.
Du ska ha erfarenhet av administration och en fallenhet för siffror, samt gärna t.ex ha arbetat med avtalshantering.
Mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen, leasing-, finans- eller försäkringsbranschen.
Vi tror att du är social, trevlig och har lätt för att samarbeta och viktigast av allt är att du brinner för att ge en god service.
Du är målmedveten och lösningsorienterad. Du är en teamplayer som arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under hektiska perioder.
Kravspecifikation:
minst gymnasieutbildning
flerårig erfarenhet av administrativt arbete
datavana samt goda kunskaper i Office paketet framförallt i excel
goda kunskaper i engelska

Meriterande;
erfarenhet av leasing- och/eller bilbransch
kunskaper i danska och/eller norska språken, då våra kunder finns i alla de Skandinaviska länderna.
Tillträde; snarast eller enligt överenskommelse.

Sammanfattning

Postadress

Adelgatan 2
Malmö, 21122

Liknande jobb


1 juni 2024

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

1 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024