Administrativ personal inom personförsäkring

Arbetsbeskrivning

Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Vi har 380 medarbetare på 23 orter i Sverige. Vi söker dig som har arbetat administrativt i minst tre år inom bank eller försäkringsverksamhet och som har mycket god erfarenhet från LIV- och/eller tjänstepension.Du har hög servicenivå, arbetar strukturerat, är målmedveten, självständig och har gott siffersinne.Du är noggrann, initiativtagande och har en positiv inställning. Dina arbetsuppgifter blir att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Du har god telefonvana samt erfarenhet av att arbeta i Word och Excel.Du har minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV- diplom eller motsvarande är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete med såväl kundkontakter som kontakter med försäkringsbolag.Tjänsten avser en tillsvidare anställning på heltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Max Matthiessen AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 mars 2010
  • Ansök senast: 14 april 2010

Besöksadress

Lästmakargatan 22
None

Postadress

BOX 5908
STOCKHOLM, 11489

Liknande jobb


16 maj 2024