Administrativ projektledare inom fastighet - deltid.

Administrativ projektledare inom fastighet - deltid.

Arbetsbeskrivning

*
Administrativ projektledare sökes till fastighetsbranschen, i Ulricehamn.

Om tjänsten
Denna tjänst innebär att agera administrativ projektledare / systemcontroller inom fastighetsbranschen, under pågående organisationsförändring.

Detta uppdrag är en behovsanställning med sysselsättningsgrad upp till deltid under pågående projekt.
Du tar anställning som konsult genom Montico, inhyrd av kund.


Arbetsbeskrivning
I rollen som administrativ projektledare förväntas du leda och bidra till förbättrade processer, uppföljning och skapande av rutiner. Vidare kommer du sammanställa information, dokumentation och främst driva processutvecklingen framåt. Du arbetar löpande med kvalitet-, arbetsmiljö- och miljöfrågor.


Vi söker dig som
- Har relevant utbildning inom området, alt. erfarenhet som arbetsgivare bedömer som likvärdig.
- Har erfarenhet från liknande tjänst, meriterande om du tidigare arbetet inom fastighetsbranschen.
- Har arbetat med processutveckling och drivit administrativa projekt.
- Har arbetat med kvalitet-, arbetsmiljö- och miljöfrågor.
- Har mycket goda IT-kunskaper.

Det är meriterande om du tidigare drivit projekt och förändringsarbete under en organisationsutveckling.

Som person är du lösningsorienterad och service-minded med en blick för helheten. Det ligger i din natur att vara flexibel och du sätter ett värde i att samarbeta med olika människor.

I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval.

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är idag cirka 500 anställda och har kontor på över 20 orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft.
Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Administrativ chef

Administrativ chef

30 maj 2024

Fastighetskonsult

Fastighetskonsult

29 maj 2024

Verksamhetsutvecklare inköp

29 maj 2024

Administratör för förbättringsarbete hos Stora Enso

Administratör för förbättringsarbete hos Stora Enso

28 maj 2024