Administrativ receptionist

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Nu söker vi på Lernia en serviceinriktad administrativ receptionist på 75% till ett uppdrag på Tykoflex AB i Tyresö. Tykoflex är ett modernt verkstadsföretag som både har egen produktutveckling och produktionsanläggning. De har varit i branschen i mer än 40 år och tillverkar under egna varumärken bland annat högkvalitativa kapslingar för skarvning och terminering av otpokablar i luft, mark och hav. De jobbar nära sina kunder och håller en tät dialog genom hela processen, från idé till slutprodukt.

Uppdraget beräknas starta 21 augusti och pågå till sista november med chanser till förlängning.

Arbetsuppgifter
Som receptionist hos Tykoflex kommer du tillsammans med en kollega att sköta receptionen med allt vad det innebär, från att svara i telefon till att administrera interna utbildningar. Rollen har stort fokus på det administrativa och exempel på arbetsuppgifter är:

- Administrativt kontorsarbete och fakturering
- Svara i telefon
- Insortering och arkivering av dokument
- Välkomna besökare
- Leverenshantering
- Transportbokning
- Ta hand om infomailen
- Kaffeansvarig
- Ta hand om posten
- Förbereda konferensrummen

Tjänsten är på 75% och arbetstiderna är 08.00 – 14.45.

Din bakgrund
Vi söker dig som tycker om att ge fantastisk service, både internt och externt till kunder. Du har några års vana av att arbeta administrativt i reception och gärna av att arbeta med fakturering. Du är bekväm med engelska i både tal och skrift då de har många internationella kontakter. Du har även vana av att arbeta i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i affärssystemet Monitor ser vi detta som meriterande.

Personliga egenskaper
Som person är du positiv, punktlig och prestigelös. Du hjälper gärna till där det behövs oavsett om det är något stort eller litet som behövs göras. Du är van att ha flera bollar i luften och tycker det är kul när det händer många saker samtidigt. Framför allt så tycker du om att ge service med ett stort leende på läpparna.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/deltid/Stockholm, Tyresö


Tillträdesdag
21 augusti

Information

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 75% Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 18 juli 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


29 april 2024

Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024