Administrativ support / reklamationsansvarig till Input interiör Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder rätt förutsättningar för en utvecklande arbetsvardag. Lär känna inredningsbranschen inifrån och bidra till det gemensamma lagarbetet. Du får internutbildning, löpande feedback och blir en viktig kugge i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Vi erbjuder rätt person en heltidstjänst och möjligheten att ingå i ett lag om totalt 65 personer på vårt kontor och showroom på Sveavägen 145.

Vad vi söker
Vi söker dig med mycket energi, engagemang och servicekänsla. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt. Du tycker om och har lätt för att kommunicera i tal och skrift, datorn är ditt främsta arbetsverktyg. Att du har lätt för att samarbeta, är flexibel, lösningsorienterad och affärsmässig ser vi som förutsättningar för att du ska trivas hos oss. Som en del av vårt support-team arbetar du med ärenden gällande reklamationer och andra kontorsgöromål. Du har daglig kontakt med leverantörer och kollegor, du är prestigelös och tar ansvar för att kollegor och kunder får bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett effektivt och professionellt sätt.

Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Branschvana är meriterande men inget måste. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvalitéer.

När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design. Idag är det verklighet. Input interiör är Skandinaviens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi är 370 medarbetare, finns på 21 orter från Luleå i norr till Malmö i söder och omsätter 1,65 miljarder kronor.

Sammanfattning

Besöksadress

Sveavägen 145
None

Postadress

Sveavägen 145
Stockholm, 11346

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024