Administrativ Support till Tradedoubler, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med administration och support på ett spännande internationellt företag inom digital marknadsföring?

Här kommer du att bli en nyckelperson där ditt intresse och förmåga att serviceinriktat ge administrativ support till både dina kollegor och kunder värdesätts högt. Du kommer att ingå i ett härligt team som har gemenskap och teamkänsla som sina ledord. Du får också chansen att självständigt hantera och ansvar för administrativa kundärenden och bli företagets superresurs för de interna systemen.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

• Spännande företag inom digital marknadsföring som samarbetar med 2000 ledande varumärken
• Internationell miljö med kontor i 9 europeiska länder
• Centralt beläget kontor mitt i Stockholm

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Ge support företagets kundansvariga och kunder med administrativa uppgifter i företagets gränssnitt
• Dokumentera överenskommelser mellan kund och kundansvariga
• Ladda upp banners och felsöka vid spårningsproblem
• Lägga upp nya kampanjer
• Skicka ut nyhetsbrev till kunder
• Dra rapporter
• Enklare datahantering i Excel
• Hantera enklare fakturafrågor som att tex. förse kunden med kompletterande rapporter

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer sitta tillsammans med ca 70 andra kollegor. I ditt närmaste team ingår nio personer där du rapporterar till Head Of Operations Nordics. Arbetsplatsen kännetecknas av samarbete, högt i tak, fokus, fart och ambition.

VEM ÄR DU?

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tänker att du är en kommunikativ och självmotiverande person som uppskattar att ha mycket att göra. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har kunskap i Officepaketet och företrädesvis goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du kan HTML och det finska språket. Det är viktigt för oss att du är noggrann och resultatorienterad då du kommer arbeta med dokumentation och hantera data som är viktig för affärsverksamheten. Vi önskar att du är teamorienterad och har ett positivt och lösningsorienterat fokus gentemot dina kollegor och våra kunder.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 18 mars 2018

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024