OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vendor är ett framgångsrikt managementkonsultföretag, som arbetar med utveckling av säljare. Vi söker en person som ska fungera som administratör och chefsassistent, med ansvar för företagets administration. Du kommer att sköta affärskontakter med svenska och utländska kunder, travel management, samt i mindre omfattning även kundavtal, fakturering, betalningar och löner. Kundkontakter sker med chefer på hög ledningsnivå.
Du måste vara en skicklig och effektiv administratör!
Vi förväntar oss att du är effektiv, noggrann, har hög administrativ kompetens, god framförhållning, tänker själv, samt är van att arbeta självständigt. Vi utgår ifrån att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, samt att din engelska är utmärkt. Insikter i affärsjuridik är meriterande. Någon form av akademisk utbildning är också meriterande. Det är ett ovillkorligt krav att du har flerårig erfarenhet från en administrativ befattning.
Företaget har väl utvecklade och effektiva rutiner, varför du förväntas kunna följa existerande processer. Vi är konsulter och alltså oftast ute hos våra kunder, varför du inte kan förvänta dig att fylla behovet av socialt umgänge på jobbet och det får inte vara ett problem för dig.
----------------
Vi söker någon som har gjort det här tidigare och är tacksamma om skickar din ansökan ENBART om du tror dig motsvara förutsättningarna ovan. Tack på förhand.
Kontaktpersoner på detta företaget
administrativt ansvarig Jenny Martinsson
08-7527910
vvd Johan Kendel
087527910
0706258040