Administrativt extrajobb för student i Sala

Arbetsbeskrivning

Vill du kombinera dina studier med ett administrativt extrajobb hos vår kund som sitter i Sala? I rollen som administrativt stöd får du möjligheten att utveckla din administrativa förmåga samt att utvecklas inom ett spännande företag!
Sök tjänsten omgående då urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en student som vill arbeta som administratör. Vår kund är en branschledande leverantör av drift och underhåll till företags infrastrukturer. De arbetar med att skapa säkerhetslösningar för sina kunder inom bland annat övervakning, larmsystem och säkerhetsanläggningar. De är verksamma i hela Norden och vi söker nu en student som vill arbeta extra på deras kontor i Sala.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.


ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du att arbeta med registrering av mätarställningar. Du kommer att vara en del av en kedja, där din del handlar om att registrera inkomna mätningar i kundens system. Det är känsliga mätningar och kräver hög noggrannhet. Utöver detta kommer du även att sköta avtalshanteringar med bland annat myndigheter. Ditt arbete kommer att ske i nära samarbete med dina kollegor som kommer att kunna ge stöttning i dina sysslor.

Du kommer till exempel att:


* Registrera inkomna mätningar
* Hantera akutlarm
* Sköta diverse avtalsfrågor
* Fakturera kunder


Utvecklingsmöjligheter: För rätt person finns möjlighet att utveckla tjänsten med nya arbetsuppgifter i framtiden.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som trivs med att arbeta administrativt, då det är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Du är student med minst ett år kvar av studierna. Vi tror också att du har ett flexibelt schema, då kundens behov innebär arbete flera gånger i veckan, dock relativt korta pass. Du är inte rädd för utmaningar eller för att ta snabba beslut.

Efterfrågade specifika kompetenser:


* Administrativ vana
* God datorvana


Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av el - exempelvis från studier eller tidigare arbete.

Som person är du strukturerad, noggrann och punktlig. Du trivs med att arbeta administrativt och att ha flera saker igång samtidigt. Vi tror också att du är social och framåt, detta är ett spännande jobb där det snabbt kan hända oväntade saker. Det är flexibla arbetstider som du väljer, dock är det vardagar och kontorstider.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Omgående

OMFATTNING: ca 2-3 dagar/veckan

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstid

PLATS: Sala

URVAL: Sker löpande

Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Infratek levrerar tjänster inom byggnation, dirft och underhåll av kritisk infrastruktur och är ledande i Norden. koncernan består av 1700 medarebtare med huvudkontor i Oslo. Uppgiften föreligger i att se till att infrastrukturen fungerar vilket innebär ett brett utbud av tjänster inom elkraft, kollektivtrafik, fiebrnät, fjärrvärme, belysning, tekniska högsäkerhetslösningar m.m.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Deltid 8.00-17.00
  • Publicerat: 16 augusti 2014

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024