Administrativt extrajobb för student i Sala

Arbetsbeskrivning

Vill du kombinera dina studier med ett administrativt extrajobb hos vår kund som sitter i Sala? I rollen som administrativt stöd får du möjligheten att utveckla din administrativa förmåga samt få möjligheten att utvecklas inom ett spännande företag!
Sök tjänsten omgående då urvalet sker löpande!

Academic Work söker för kunds räkning en administratör. Vår kund är en branschledande leverantör av drift och underhåll till företags infrastrukturer. De arbetar med att skapa säkerhetslösningar för sina kunder inom bland annat övervakning, larmsystem och säkerhetsanläggningar. De är verksamma i hela Norden och vi söker nu en student som vill arbeta extra på deras kontor i Sala.

Infratek levrerar tjänster inom byggnation, dirft och underhåll av kritisk infrastruktur och är ledande i Norden. koncernan består av 1700 medarebtare med huvudkontor i Oslo. Uppgiften föreligger i att se till att infrastrukturen fungerar vilket innebär ett brett utbud av tjänster inom elkraft, kollektivtrafik, fiebrnät, fjärrvärme, belysning, tekniska högsäkerhetslösningar m.m.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

AREBTSBESKRIVNING
Som administratör kommer du att arbeta med reggning av mätarställningar. Du kommer att vara en del av en kedja, där din del handlar om att registrera inkomna mätningar i kundens system. Det är känsliga mätningar och kräver hög noggrannhet. Utöver detta kommer du även att sköta avtalshanteringar med bland annat myndigheter. Ditt arbete kommer att ske i nära samarbete med dina kollegor som kommer att kunna ge stöttning i dina sysslor.

Du kommer till exempel att:
- Registrera inkomna mätningar
- Hantera akutlarm
- Sköta diverse avtalsfrågor
- Fakturera kunder

Utvecklingsmöjligheter: För rätt person finns möjlighet att utveckla tjänsten med nya arbetsuppgifter i framtiden.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som trivs med att arbeta administrativt, då det är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Du är student med minst ett år kvar att plugga. Vi tror också att du har ett flexibelt schema, då kundens behov är flera gånger i veckan, men korta pass. Du är inte rädd för utmaningar eller för att ta snabba beslut.

Efterfrågade specifika kompetenser:
- Administrativ vana
- God datorvana

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av el, exempelvis från studier eller tidigare arbete.

Som person är du strukturerad, noggrann och punktlig. Du trivs med att arbeta administrativt och att ha flera saker igång samtidigt. Vi tror också att du är social och framåt, detta är ett spännande jobb där det snabbt kan hända oväntade saker. Det är flexibla arbetstider som du väljer dock är det vardagar och kontorstider.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

START: Februari
OMFATTNING: februari - maj, ca 2-3 dagar/veckan
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstid
PLATS: Sala
URVAL: Sker löpande

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024