Administrativt projektstöd på Vattenfall i Nyköping

Administrativt projektstöd på Vattenfall i Nyköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du ordning och reda? Är du strukturerad och gillar administration?

Nu söker Vattenfall administrativt projektstöd till sitt kontor i Nyköping. I arbetsuppgifterna ingår att hålla administrativ ordning och reda genom hela projekt från början till slut. Du kommer att upprätthålla administrativa rutiner och struktur dokumenthantering, avtal, fakturahantering samt leverantörshantering. Tillsammans med projektledare och projektcontroller kommer du att delta på uppföljningsmöten. Du kommer även att arbeta självständigt med rapportering, uppföljning, fakturor, avtal och allmän projektadministration. 

Ansvarsområden
• Hålla administrativ ordning och reda genom hela projektet från uppstart fram till avslut
• Upprätthålla administrativa rutiner och struktur gällande dokumenthantering, avtal
fakturahantering samt leverantörshantering.
• Delta på uppföljningsmöten tillsammans med vår projektledare och projekt controller
för att följa och analysera projekten.
• Självständigt hanterat rapportering, uppföljning, fakturor, avtal och allmän
projektadministration
• Avlasta projektledare och beredare med administrativa arbetsuppgifter
• Kontroll samt nyckelanvändarstöd i faktureringsfrågor

Arbetstider
100% med start 2022-03-14 tom 2022-12-31 med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är förlagd på dagtid. 

Kvalifikationer
Du har tidigare arbetat med administrativ roll och varit en del av olika projekt, du är ordningsam, strukturerad, noggrann och kommunikativ. 
Vi ser gärna att du är prestigelös.

Ansökan
2022-02-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Dejan Livancic, Dejan.Livancic@randstad.se

Om företaget
Vi är Sveriges ledande företag inom underhålls-, entreprenad- och konsulttjänster för energi- och elanläggningar. Våra kunder finns inom elnät, energi, industri, kommun, landsting, fastighet, transport och entreprenad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 26 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


30 augusti 2023

Lønkonsulent til Keepers

Lønkonsulent til Keepers

7 augusti 2023

28 november 2022