Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administratör till digital dokumenthantering och intern service

Tjänsten är ett vikariat på 100 % under tiden 1 september 2014 - 31 augusti 2015 med placering på vårt kontor i Växjö.

Din utmaning
Ditt nya jobb innebär att du arbetar med inkommande skadepost, digitalisering och validering av skadepost samt fördelning av skadeposten till olika mottagare såväl internt som externt. Dessutom att hantera, validera samt digitalisera leverantörsfakturor och sköta uppdrag inom vår kontorsservice. I arbetsuppgifterna ingår direktkontakt med kunder via e-post, telefon och besök.


Vem är du?
Du har
. En god ekonomisk bakgrund
. Förmåga och vilja att arbeta i grupp i en miljö med tidvis högt tempo och förväntad kort leveranstid.
. Erfarenhet av att jobba arbeta med administration
. Ett inre driv att dagligen vilja leverera tjänster utifrån fastställda mål

Vi söker dig som brinner för service, är engagerad och noggrann och har en vilja att jobba med ständiga förbättringar. Du tycker om att jobba i team och ser löpande förändringar både i din omgivning och i ditt arbetssätt som något positivt.

Låter det spännande?

Vill du veta mer om tjänsten så är du välkommen att kontakta Mats Rolf på telefon
0470-72 00 34 eller 072-164 68 96

Facklig representant är Niclas Schaarschuch, 0470-72 00 56.

Välkommen med din ansökan till Monica Persson, monica.persson@LFkronoberg.se, senast den 25 juli.

Sammanfattning

Besöksadress

Kronobergsgatan 10
None

Postadress

Box 1503
VÄXJÖ, 35115

Liknande jobb


Tentamensvärd till tentamensservice- intermittent med timlön

30 april 2024

Huvudvärd till tentamensservice - intermittent med timlön

30 april 2024