Administratör

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är den här tjänsten något för dig!

Arbetsbeskrivning
Till vår elavdelning i Strömstad söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service. Tjänsten omfattar ekonomiadministration såsom projektredovisning, fakturering, hantering av leverantörsfakturor, ekonomiska avstämningar, ROT-hantering och löneadministration. Du kommer även utföra allmänna kontorsgöromål såsom att hantera telefonväxel, diverse inköp och övrigt förekommande administrativt arbete.

Tjänsten är en deltidsanställning på 80% som kan utökas med tiden.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb på en dynamisk arbetsplats. Tjänsten ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du kommer att vara ett stöd för verksamhetens olika dela och ha nära kontakt med chef och medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av ekonomiadministration och förstår det ekonomiska flödet i ett företag. Vi ser att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande. Tjänsten kräver att du kan kommunicera såväl skriftligt som muntligt med både medarbetare och kunder. Du har ett gott siffersinne samt god datorvana. Meriterande är erfarenhet från bygg- eller installationsbranschen och projektredovisning. Extra meriterande är kunskaper i ekonomisystemet Agresso.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och är bra på att kommunicera. Du är driven och har en förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad, nyfiken på nya utmaningar och har ett intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast 14 september. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.


Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt ök
  • Heltid/ Deltid 80%
  • Publicerat: 21 augusti 2014

Liknande jobb


Ekonom till verksamhetsstödet inom KTH

Ekonom till verksamhetsstödet inom KTH

5 april 2024

Projektekonom

Projektekonom

26 mars 2024