Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är ett internationellt miljöföretag med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i 11 länder. I Sverige finns de på ca 60 platser med drygt 1 100 medarbetare, har fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar, och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner.

PreZeros verksamhet skapar inte bara värde för de kunder de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att de förädlar avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Tillsammans bidrar PreZero till den cirkulära ekonomin.

PreZero är ett företag som arbetar aktivt för att sina medarbetare ska ha en god arbetsmiljö och må bra på jobbet. De gör regelbundna undersökningar bland sina anställda visar tydligt att anställda trivs på arbetet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör erbjuds du en varierad tjänst där dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sköta den dagliga administrationen. Det inkluderar bland annat att fakturera PreZeros kunder och se till att de hanteras enligt avtal. Därtill sköter du även ordermottagning i företagets verksamhetssystem samt justerar återbetalningar och priser i systemet. Du sköter även registrering av kundreklamationer och avvikelser. Du bistår både kunder och organisation med statistik över in- och utflöden från anläggningarna. Vidare hanterar du bokslut en gång i månaden där du följer upp samtliga transporter och tömningar som gjorts under månadens gång.

Vidare besvarar du inkommande samtal och är behjälplig med diverse frågor kring exempelvis avfallshantering och andra tjänster som PreZero erbjuder sina kunder. Rollen innebär ett nära samarbete med övriga avdelningar där du stöttar upp vid behov. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start för att på ett effektivt sätt kunna komma in i dina nya arbetsuppgifter.

Vanligt förekommande uppgifter är:
• Hantering av faktura- och ekonomiuppgifter
• Bistå kunder och organisation med statistik över in- och utflöden
• Registrering och administration av nya kunder och inkommande ärenden i CRM-system
• Besvara inkommande samtal och mail
• Samarbete med övriga administratörer och andra interna avdelningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Några års erfarenhet av att arbeta i en administrativ och/eller koordinerade roll
• Erfarenhet inom relevant bransch, såsom kundservice, transport eller miljö
• God förståelse för affärssystem
• Obehindrat i svenska, tal och skrift

För att trivas i rollen som administratör har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är en praktisk person som får saker gjorda istället för att skjuta upp dem. Vidare kan du arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Stor vikt lägga på personlig lämplighet!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Rättvik
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2023
  • Ansök senast: 29 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Servicerådgivare Sollefteå

13 maj 2024

Skaderådgivare

Skaderådgivare

10 maj 2024