ADMINISTRATÖR

Arbetsbeskrivning

Vi söker en noggrann och flexibel administratör med erfarenhet av löneförberedning och allmänna administrativa uppgifter.

UPPDRAG
Som administratör på Bäck Installation AB är du ansvarig för hanteringen av våra anställdas tidsrapporter. I ansvaret ligger att förbereda dessa inför lön, säkerställa att de är attesterade av respektive chef och att se till att löneadministratören har utförliga underlag inför lönekörning. I dina arbetsuppgifter ingår även fakturering, tidsregistrering i affärssystemet PP7 och att bistå ekonomiavdelningen med övrig administrativ stöttning.

Du som söker ska lägst ha gymnasieutbildning, men får gärna ha någon form av administrativ eftergymnasial utbildning.

Tjänsten kräver att du har relevant erfarenhet av administration och vissa grundläggande kunskaper inom ekonomi.

DEN VI SÖKER
...är en noggrann person med en vilja att alltid leverera goda resultat. Du behöver ha förmågan att vara flexibel i ditt sätt att uttrycka dig och agera gentemot olika personer för att kunna nå dit arbetsuppgifterna kräver. Tjänsten innebär mycket kontakt med både anställda och chefer vilket ställer krav på att du ibland kan behöva diskutera och resonera utifrån din erfarenhet och kompetens som administratör med grundläggande lönekunskaper. Givetvis är du en positiv person med hög social kompetens, som trivs med att både arbeta självständigt men också tillsammans med andra. En förutsättning för att trivas i tjänsten är att du är serviceinriktad och öppen för utmaningar och att du har en vilja att alltid leverera lösningar på olika problem. Att du har en vilja att ta egna initiativ och kan arbeta under tidspress ser vi som en självklarhet.

Du behöver även kunna uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift.

Tjänsten kräver goda datorkunskaper, framförallt i Excel.

Anställningen är ett vikariat med start januari 2017 eller enligt överenskommelse till och med augusti 2018.

BÄCK INSTALLATION AB ERBJUDER
Bäck Installation AB är ett företag med ca 130 anställda. Hos oss arbetar du tätt tillsammans med drivna och kompetenta kollegor, vi har roligt tillsammans och förväntar oss att du vill vara en del av gemenskapen på företaget. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete som ställer höga krav på dig som medarbetare men med stor ansvarsfrihet i att utveckla och förbättra ditt arbete. Hos oss får du en trygg anställning med bra villkor och möjligheten att påverka ditt eget arbete och utveckling samt företagets utveckling inom branschen.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Pierre Bäck

VD Pierre Bäck
0300-719 99 0733-208600
HR Linda Åqvist
0736-60 87 07
Verksamhetschef Ragnar Berg
0708-76 50 00
HR Louise Wassberg
0736998668

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bäck Installation AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Vikariat from 2017-01-01 tom 2018-08-01
  • Publicerat: 12 september 2016

Besöksadress

Arendalsvägen 22
KUNGSBACKA

Postadress

Arendalsvägen 22
KUNGSBACKA, 43439

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022