Administratör

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till ett Teknikbolag i Skellefteå söker vi nu en administrativ projektkoordinator för att ansvara för uppföljning av projekt och avtal. Uppdraget har start 2 januari eller efter överenskommelse och är på heltid, kontorstider.

Är du en administrativ och serviceinriktad person som vill arbeta i en spännande branch? Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande.

Arbetsuppgifter

Arbetet är kvalificerat och som projektkoordinator kommer du att få arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter. Det kan bland annat innebära att:

- Självständigt följa upp tillfälliga och löpande kundavtal
- Se till att underlag för fakturering stämmer.
- Löpande ekonomiadministration
- Uppdatera personallistor, ta emot och dela ut post
- Sköta bokningar
- Ta fram underlag till chefer/projektledare
- Svara på samtal och ge besökare ett gott mottagande.


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har minst grundläggande ekonomiutbildning från gymnasium eller vuxenutbildning. Du har också erfarenhet från att arbeta administrativt och med ekonomiadministration.
Då arbetet ställer höga krav på att du självständigt söker information så har du god samarbetsförmåga och som trivs med mycket sociala kontakter. Som person är du positiv till alla olika typer utav arbetsuppgifter och serviceminded. Du är noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Vidare är du duktig på att uttrycka dig i såväl tal som skrift i svenska.

Har du tidigare arbetat i SAP så är det meriterande.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 9 december 2016

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023