Administratör

Arbetsbeskrivning

Administratör till kundbokningen för juridisk byrå
Administratör till kundbokningen för juridisk byrå

Har du arbetat med telefon som verktyg – kanske i kundtjänst eller i kundrådgivning? Är du dessutom energifylld och framåt men också ödmjuk och noggrann? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för omgående behov, en tillmötesgående administratör till kundbokningen för en juridisk byrå i Kalmar.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Kalmar

Omfattning: Heltid 8-17, för omgående start och 6 månader (med möjlig förlängning/övergång till kund).

Arbetsbeskrivning
Här börjar du i trivsam atmosfär med en kommunikativ roll där du inledningsvis kontaktar nya kunder (som själva anmält intresse via företagets hemsida). Tanken är att - efter behov - boka in dem på möte med en av våra jurister. Efterhand kommer du utvecklas vidare och bland annat;

administrera olika ärenden, som supporta i bouppteckningar.

omväxlande administrera och ta såväl inkommande som utgående samtal.

Kvalifikationer
Här behöver du;

• gymnasieexamen, gärna med juridisk inriktning.
• erfarenhet av telefon som arbetsverktyg (till exempel från kundtjänst, kundrådgivning och/eller innesälj).
• systemvana och goda kunskaper i Microsoft Office.
• god svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person trivs du i moderna bolag där du får växa och utvecklas. Vi tror att du både gillar teamwork men också egenarbete. Helt enkelt för att mixen sporrar dig och såväl inspirerar som motiverar till hållbara resultat. I dig har vi en engagerad kollega, energifylld konsult och relationsbyggande kandidat. Skulle du dessutom säga att du är nyfiken på förändringar, noggrann i arbetet och ödmjuk i kundsamtalen? Då är det troligen dig vi letar efter!

Vi ser det som plus (men inte krav) om du har kunskaper i ekonomi/juridik och/eller om du har arbetat med handläggning/administration.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Rörlig lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 20 januari 2017

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024