Administratör

Arbetsbeskrivning

Administratör
Receptionist / Administratör till Vasallen

Har du lätt för att lära nytt, erfarenhet av administration och/eller reception? Skulle du dessutom beskriva dig som tillmötesgående, organiserad och glad? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start omgående, en receptionist / administratör till Vasallen i Strängnäs.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Strängnäs

Omfattning: Heltid 8-16:45, för omgående och till och med december 2018 (med möjlig förlängning).

Arbetsbeskrivning
I Strängnäs äger Vasallen Eldsundsviken. Området ligger mycket vackert vid Mälaren, väster om stadskärnan. Tidigare var detta regementet P10, nu håller Vasallen på att omvandla området till en komplett stadsdel med såväl sjönära boenden som skola, handel, verksamheter och service. Bland annat har Campus Strängnäs etablerat sig på området med upp till 1 500 studieplatser.

I Eldsundsviken vid Mälarens strand skapas en komplett och uthållig, sjönära stadsdel med tydlig identitet. Här erbjuds attraktiva vatten- och naturnära bostäder, skola och rekreation. Området kommer även att innehålla handel, verksamheter och service.

www.vasallen.se [ http://www.vasallen.se/ ] / www.eldsundsviken.se [ http://www.eldsundsviken.se/ ]

Då vår nuvarande administratör går vidare till en ny tjänst i organisationen så har vi nu en såväl spännande som omväxlande möjlighet för dig. I en delad tjänst kommer du varva din dag med att dels vara i receptionen och dels arbeta administrativt. Du kommer till exempel att;

• ta emot besökare (hyresgäster, kunder, hantverkare etcetera).
• ansvara för nyckelsystemet.
• kontakt med vaktbolag, parkeringsbolag, och andra serviceleverantörer.
• svara i telefon och på e-post, sköta fakturor (det vill säga kontera och skicka dem vidare för godkännande).
• ansvara för fikarum, kopiator, kontorsmateriel.
Kvalifikationer
Här behöver du;

• erfarenhet av administration och/eller service.
• systemvana och god svenska i både tal och skrift.
• gymnasieexamen.
Du är rätt för oss om du är positiv, gillar att träffa nya människor och ge service. Här kan människor komma från olika håll, även de som kommit fel behöver ett trevligt bemötande och tips om rätt väg. Därför tänker vi att du är lyhörd, utåtriktad och hjälpsam. Men visst är du också noggrann och bra på att se vad som behöver göras – och sedan göra det. Med dessa kvaliteter har du alla förutsättningar att bli en uppskattad medarbetare hos oss.

Vi ser det som ett plus (men inte krav) om du arbetat som receptionist, med fakturahantering och/eller i fastighetsbranschen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Lina Scheikl, [email protected]

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare

Liknande jobb


Serviceminded Office Manager

Serviceminded Office Manager

30 maj 2020

29 maj 2020

Office Coordinator

Office Coordinator

28 maj 2020