Administratör

Arbetsbeskrivning

Administratör
Nu söker vi duktiga administratörer till flertalet kunder i Umeå, för att bygga upp vår kandidatbank med duktiga administratörer. Har du tidigare arbetat administrativt och är sugen på nya utmaningar? Tveka inte att söka, vi har lediga tjänster hos kund idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Umeå

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:
En administratör har ett serviceinriktat jobb. Som administratör och koordinator har du ofta rollen som spindeln-i-nätet. Du organiserar, koordinerar och tar hand om de uppgifter som måste göras. Det kan handla om att förbereda, avlasta och strukturera upp andras arbetsuppgifter. En del administratörer ställer ut fakturor, sköter posthantering, inköp, svarar på inkommande mail och samtal, förbereder presentationer, anteckna vid interna möten, korrekturläser och sammanställer statistik.

Kvalifikationer:
Arbetet är ofta varierande och som person är det är bra att vara strukturerad, flexibel, stresstålig och ha förmågan att hålla många bollar i luften. Den vi söker har några årserfarenhet av likande arbete. Du har minst gymnasieutbildning. Du hanterar obehindrat svenska och engelska i både tal och skrift. Eftersom det är ett serviceinriktad arbete ser vi att du är driven och social samt har lätt för att anpassa dig.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-20
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Li Westman, li.westman@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 21 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023