OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en självgående administratör för vårt kontor i Helsingborg. MBG/Elektronik AB är en värdeadderande grossist för IT relaterade produkter. Våra produkter säljs till systemintegratörer i Sverige samt större slutkunder. Vi har vårt kontor i lugn och trevlig miljö, nära till city. Arbetsuppgifterna består främst av: Generella assistentuppgifter såsom posthantering, telefonpassning. Du kommer att syssla med leverantörs och kundkontakter, vilket innebär beställningar, uppföljningar, utleveranser, fakturering. I arbetsuppgifterna ingår enklare bokföring, leveratörsbetalningar, momsredovisning. Arbetsuppgifterna är varierande och ger stort utrymme för eget ansvar, vilket betyder att du bör kunna jobba självständigt. Du måste tala och skriva flytande svenska och engelska samt ha erfarenheter av att jobba i Office miljö (Word, Excel, Outlook, PowerPoint ). Vi värdesätter en god social förmåga, då vi är ett mindre bolag. Vi tror denna tjänst passar någon med eftergymnasial utbildning, eller med minst ett par års erfarenhet av liknande arbete.